Parochieploeg

In de zone ‘De Pelgrim’ zijn er 4 parochies nl. Londerzeel St.-Jozef, Londerzeel St.-Kristoffel, Malderen St.-Amandus en Steenhuffel St.-Genoveva.
In Steenhuffel kunnen wij beroep doen op 2 priesters nl. Jan Lagae als dienstdoend pastoor en Ward Vanderweghen als pastoor op ‘niet-rust’. Het is de parochieploeg die richting en vaart geeft aan onze geloofsgemeenschap.

De parochieploeg van Steenhuffel droomt van een geloofsgemeenschap; die ruikt naar vitaliteit en dialoog, naar authenticiteit en nestwarmte…die hoop, geloof en liefde hoog in haar vaandel draagt….Die respect heeft voor het waardevolle in tradities, maar goesting heeft in nieuwe wegen gaan… Die zich laat coachen door een echte ‘levensmeester’: de Jezus van Nazareth….

Maken jullie samen met  ons deze droom waar?

Wie?

Onze priester:  Ward Vanderweghe

Onze ploegleden: Jos Van Ranst, Kris Vertonghen, Herbert Van de Poel, Tina Schiltz,  Anja Vrijders en Chris Schelfthout.

Waar? Wanneer?

De ploeg vergadert 2 x per maand op de 1e en 3e maandag om 19u30 in het parochiehuis (rechtover de ingang van de kerk).