Parochieploeg

In de zone ‘De Pelgrim’ zijn er 4 parochies nl. Londerzeel St.-Jozef, Londerzeel St.-Kristoffel, Malderen St.-Amandus en Steenhuffel St.-Genoveva.
In Steenhuffel kunnen wij beroep doen op 1 priester Ward Vanderwegen als gepensioneerd priester. Het is de taak van de parochieploeg om in samenspraak met velen richting en vaart te geven aan onze geloofsgemeenschap.

De parochieploeg van Steenhuffel droomt van een geloofsgemeenschap die ruikt naar vitaliteit en dialoog, naar authenticiteit en nestwarmte… die hoop, geloof en liefde hoog in haar vaandel draagt… die respect heeft voor het waardevolle in tradities, maar goesting heeft in nieuwe wegen gaan… die zich laat coachen door een echte ‘levensmeester’: de Jezus van Nazareth….

Maken jullie samen met  ons deze droom waar?

Wie?

Onze priester: Ward Vanderwegen
Onze ploegleden:  L naar  R: Anja Vrijders, Herbert Van De Poel, Chris Schelfthout, Tina Schiltz, Jos Van Ranst en Kris Vertonghen.

Zin om deze ploeg te versterken: neem contact op met één der ploegleden of mail naar: josvanranst@gmail.com

Waar? Wanneer?

De ploeg komt 2 x per maand samen: elke eerste en derde maandag van de maand.
Om 19u30 in het parochiehuis (rechtover de ingang van de kerk).