De Pelgrim Zingt

Kom mee zingen of luisteren naar muziek uit de 4 parochies in Londerzeel!

De Pelgrim?

De Pelgrim is de naam voor de Zoneploeg: het is de samenwerking tussen de vier verschillende parochies in Londerzeel – te weten, Londerzeel Sint-Kristoffel, Londerzeel Sint-Jozef, Malderen en Steenhuffel. Deze zoneploeg werd opgericht op vraag van het bisdom. Wij willen met deze nieuwe formule en naam naar buiten komen met een zangavond. Op zondag 5 maart 2017 is iedereen van harte welkom in de kerk van Steenhuffel.

Vanaf 18.00 u smeren wij onze stemmen en zingen er op los onder leiding van Piet Decalf. Een muzikale avond in verbondenheid met de vier parochies.

Tijdens de pauze kan je genieten van een heerlijk kopje koffie of een lekker Oxfam wijntje, alles ten voordele van Broederlijk Delen.

Muziek met een verhaal

Een zangavond onder leiding van Fijnbsnaard met Piet Decalf. Het kleine gezelschap Fijnbesnaard geeft voorstellingen zowel voor volwassenen als voor kinderen. (Inter)actieve luisterconcerten met liedjes uit de vier windstreken. Meer info vind je hier.

Praktisch:

• Zondag 5 maart 2017, 18u